Contact
klantportal
direct ondersteuning
Screen Connect

We helpen je graag direct: 020 4942424

Bel ons: 020 4942424

RATING

support   Connect   klantportal

support

Het nieuwe PQR. Wat kun je van ons verwachten?

Het nieuwe PQR24-05-17

Vanaf 1 juni 2017 gaan 2ML en PQR officieel verder onder de naam PQR. Dat is inmiddels geen nieuws meer. Wanneer twee bedrijven samengaan betekent dat per definitie dat er dingen gaan veranderen. In eerste plaats voor ons natuurlijk. Twee bedrijven smelten samen tot één; verschillende locaties, manieren van werken en culturen. Een proces dat al een tijdje geleden in gang is gezet, waarbij we grote stappen maken en we al mooie successen hebben geboekt.

 Wij bieden meer!

Ik snap echter heel goed dat ook onze klanten en andere belangstellenden graag willen weten wat het nieuwe PQR voor hen in petto heeft. Kunnen zij rekenen op dezelfde hoge service & support als ze gewend waren bij 2ML? Hebben bestaande klanten van PQR nog steeds toegang tot de diepgaande kennis van de consultants die eerder hun datacenter hebben ingericht? Twee willekeurige en vooral zeer relevante vragen. Om een lang antwoord kort te maken: JAZEKER! Sterker nog, het nieuwe PQR maakt dat we bestaande en nieuwe klanten juist meer kunnen bieden dan we als afzonderlijke bedrijven in staat waren te doen. Daarbij is er een stabielere organisatie ontstaan met meer zekerheid voor zowel klanten, partners als medewerkers.

 Het begint bij deskundigheid

Naast dat we een verrassende en plezierige IT-partner willen zijn voor onze klanten, is voor ons vooral ook deskundigheid van groot belang. PQR is, mede door deze fusie, de hoogst gecertificeerde IT-partner in Nederland voor een groot aantal A-merken, waaronder HPE, Microsoft, VMware, Citrix, RES en Nutanix. En daar begint het natuurlijk mee. Onze klanten hebben een plan, een doel en wij hebben de kennis, ervaringen en certificeringen in huis om die doelen te behalen. Daar waar PQR eerder voornamelijk werkte op projectbasis, kunnen klanten nu ook bij ons terecht voor het volledige beheer van hun infrastructuur, datacenter, workspace en eindgebruikers support. Zo blijven we continu betrokken en kunnen we klanten helpen om via de inzet van technologie innovatief en concurrerend te blijven.

 Wat kunnen klanten nu concreet van ons verwachten?

  • We gaan verder als PQR, voor sommige klanten een nieuwe naam. Vooralsnog met ruim 160 ervaren en gedreven mensen vanuit onze kantoren in De Meern en Amsterdam. Dezelfde mensen die onze klanten al jaren met veel plezier en enthousiasme adviseren en helpen.

  • Alle bestaande klanten blijven we optimaal bedienen zoals we gewend zijn. Klanten van PQR kunnen nu echter gebruikmaken van het 2ML aanbod van managed & cloud services en klanten van 2ML hebben direct toegang tot kennis over en ervaring met technologie zoals software-defined-datacenters en hybride clouds dat PQR toegevoegd heeft in deze fusie.

  • Onze dienstverlening wordt nog professioneler. Er is meer kennis om onze klanten te voorzien van oplossingen en strategisch advies. PQR is continu in beweging om nieuwe producten en diensten te ontwikkelen om bedrijven en hun medewerkers optimaal gebruik te laten maken van IT.

  • Nu al hebben we onze openingstijden verruimd van 08.00 - 19.00 uur. Voor het einde van het jaar is onze helpdesk van ‘s ochtend 07.00 tot ‘s avonds 22.00 uur bereikbaar. Dat lijkt normaal, maar ook hierin lopen we voorop.

  • Wij garanderen ultieme transparantie in de samenwerking. Een manier waarop dat blijkt is ons Live Rating-systeem waarin we de tevredenheid van onze eindgebruikers live publiceren. De afgelopen maanden scoorden we hierbij een 4,6 op een schaal van 5 en gaven onze klanten ons het rapportcijfer 8,6!

  • Het nieuwe PQR blijft investeren in nieuwe mensen, nieuwe technologie, certificeringen en kennis om ervoor te zorgen dat onze klanten voorop blijven lopen in hun branche.

 Voor alle betrokkenen is de fusie tussen 2ML en PQR zeer positief. Wil je ook deel uitmaken van onze succesformule? Neem dan contact met ons op. We staan je, zoals altijd, graag te woord!

 Robin de Vries, Business Development & Innovatie, PQR

Robin de Vries's picture

Dit artikel is geschreven door: 

Robin de Vries

Deel deze pagina op: